Կայացել է «Կլիմայի արկղիկ» ծրագրի առցանց համաժողովը

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ
Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի
(UNDP) աջակցությամբ իրականացվող «Կլիմայական արկղիկ» ծրագրի
տարածաշրջանային 3-րդ առցանց համաժողովին:
«Կլիմայի արկղիկ» ծրագիրը դիտվում է համապարփակ կրթական ծրագիր` հագեցած նորարարական գործիքակազմով: Այն համախմբել է տարբեր երկրների կրթության նախարարություններ, դպրոցներ, ֆորմալ և ոչ ֆորմալ կրթական գործընթացներ, տարածաշրջանային մի շարք ծրագրեր:
Ողջունելով համաժողովի մասնակիցներին` ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ներկայացրել է վերջին տարիներին ՀՀ կրթական ծրագրում կլիմայի փոփոխության և բնապահպանական կրթության ուղղությամբ իրականացված համագործակցության հաջողված արդյունքները և դրանց արտացոլումը կրթական բարեփոխումներում:
Փոխնախարարի խոսքով` «Կլիմայական արկղիկ» ծրագրի շրջանակում ավելի քան 15 հազար դպրոցահասակ երեխա ծանոթացել է կլիմայի փոփոխության թեմաներին, որոնք առնչվում են աշխարհագրություն, կենսաբանություն, ֆիզիկա առարկաներին, ներառում են նաև արտադպրոցական պարապմունքները և էկոլոգիական ակումբների
գործունեությունը, խաղերն ու մրցույթները:
««Կլիմայի արկղիկ» ծրագրի գործիքակազմը թարգմանվել և տեղայնացվել է հանրակրթական ծրագրերում, որոնք տարբեր առաջադրանքների ձևաչափով ներառված են նոր մշակվող առարկայական ծրագրերում և չափորոշիչներում: Կարող ենք արձանագրել, որ դպրոցների և ուսուցիչների համար ձևավորված են
կարևոր և օգտակար կրթական ռեսուրսներ, որոնք կարող են
օգտագործվել դասավանդման արդյունավետության բարձրացման
նպատակներով: Կարևոր է, որ ծրագրի արդյունքում ուսումնական
պաշարները համալրվել են հավելյալ նյութերով, մասնավորապես՝
«Էներգիայի արդյունավետություն» ձեռնարկով և «Ադապտացում կլիմայի
փոփոխությանը» պաստառով»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Մշակված կրթական պաշարները` շուրջ 900 օրինակ, բաժանվել են
Հայաստանի բոլոր շրջանների դպրոցներին: Վերապատրաստվել են մոտ:
500 ուսուցիչներ` Climate Box ինտերակտիվ գործիքով ուսուցում
իրականացնելու և կիրառելու նպատակով:
«Հատկապես ուզում եմ ընդգծել ինֆորմացիայի փոխանակման համար
ստեղծված առցանց հարթակի կարևորությունը՝ հաշվի առնելով
համավարակով պայմանավորված իրավիճակը և այն խնդիրները, որոնց
անցած տարի բախվեց Հայաստանը: Համավարակի պայմաններում,
հատկապես առաջին փուլում, կրթությունը կազմակերպվում էր հեռավար
և առցանց հարթակներն օգնում էին ավելի արդյունավետ դարձնել
տարածաշրջանային նախագծերը»,- ընդգծել է ԿԳՄՍ նախարարի
տեղակալը և ավելացրել, որ բնապահպանական կրթության զարգացումն
այժմ ընթացող կրթական բարեփոխումների նոր ուղղություններից է:
Նշենք, որ «Կլիմայական արկղիկ» ծրագրի առաջնահերթությունը երիտասարդների համախմբումն է կլիմայի և շրջակա միջավայրի փրկության գաղափարի շուրջ: Այդ համատեքստում կրթության խնդիրները, մասնավորապես բնապահպանական կրթության զարգացումն առանցքային նշանակություն ունեն:
Հայաստանում նախագիծն իրականացվում է 2017 թվականի սեպտեմբերից ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի (UNDP) հայաստանյան գրասենյակի կողմից` Ռուսաստանի գործընկեր կառույցի աջակցությամբ:
Կարծիքներ