Հանրակրթության նոր չափորոշչի շրջանակում Տավուշի մարզի շրջանավարտներն այս տարի կարող են բուհ ընդունվել նաև նոր ընթացակարգով

Հանրակրթության նոր չափորոշչի շրջանակում Տավուշի մարզի շրջանավարտներն այս տարի կարող են բուհ ընդունվել նաև նոր ընթացակարգով

ՀՀ կառավարության որոշմամբ փոփոխություն է կատարվել բուհերի ընդունելության կարգում` պայմանավորված հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրմամբ: Բուհերի ընդունելության նոր կարգով սահմանված հնարավորությունն այս տարի կամավոր ընտրության հիմունքով կփորձարկվի Տավուշի մարզի շրջանավարտների համար, որոնք նոր չափորոշչով առաջինն են ավարտելու դպրոցը: Հետագայում տվյալների ամփոփումից և վերլուծությունից հետո նոր համակարգը կներդրվի բոլոր դպրոցների համար:

Գործադիրի այսօրվա նիստում հաստատվել է «Հայաստանի Հանրապետության պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերի) կարգի» փոփոխությունը:

Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը: Նրա խոսքով՝ որոշմամբ նախատեսվում է վերանայել բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության գործող կարգը՝ ընդունելության սկզբունքների վերանայման, նոր մեխանիզմների մշակման և դրանց ներդրման ռազմավարական նպատակներով պայմանավորված:

ԿԳՄՍ նախարարը հիշեցրել է՝ Տավուշի մարզում 2021/22 ուսումնական տարվանից փորձարկվում է հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչը, և այս ուսումնական տարում արդեն կլինեն նոր չափորոշչով իրենց ուսումնառությունն ավարտող առաջին շրջանավարտները:

«Ընդունելության կարգում իրականացվող փոփոխությունները մեր առաջին շրջանավարտներին թույլ կտան բուհ դիմել ընդունելության նոր համակարգով: Մասնավորապես՝ Տավուշի մարզի հանրակրթական դպրոցների շրջանավարտների համար կսահմանվեն բուհերի ընդունելության նոր հնարավորություններ. սա հանդիսանում է նաև կրթության ոլորտում բարեփոխումների կարևոր բաղադրիչ, որի համաձայն՝ նոր կրթական չափորոշիչներով ուսումնառության ավարտին դպրոցի ավարտական քննությունները կհանդիսանան նաև բուհի ընդունելության քննություն»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ԿԳՄՍ նախարարն ընդգծել է՝ կարգավորման նպատակը նաև այն է, որ հենց այս՝ 2023/24 ուսումնական տարվա ավարտից հետո կիրառվեն ընդունելության քննությունների նոր թեստեր, որոնք կհամապատասխանեն չափորոշչի բովանդակությանը. «Սա նաև նոր թեստային համակարգի փորձնական ներդրումն է՝ ուղղված նոր ծրագրային նյութի վերջնարդյունքների գնահատմանը: Դրա արդյունքները՝ որպես ավարտական քննություններ, հիմք կհանդիսանան բուհեր ընդունելության համար: 2026 թվականից այս համակարգը կգործի Երևանի և ՀՀ մարզերի մեր բոլոր շրջանավարտների համար»:

Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ քանի որ այս մոտեցումը կիրառվում է առաջին անգամ, այն Տավուշի մարզի շրջանավարտների համար կներդրվի որպես հավելյալ հնարավորություն` շրջանավարտի ցանկությամբ:

«Տավուշի մարզի դպրոցների, ինչպես նաև հանրապետության մյուս մարզերի շրջանավարտները միասնական քննություն հանձնելու երկու հնարավորություն ունեն: Տավուշի շրջանավարտների համար սա արդեն հավելյալ՝ երրորդ հնարավորությունը կլինի, որը կկազմակերպվի ընդունելության հիմնական փուլից հետո՝ հուլիսի սկզբին՝ մրցութային ավելի լավ հնարավորություններ ընձեռելով շրջանավարտներին»:

Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ այս տարվա փորձարկումից հետո մոտեցումները կվերջնականացվեն համընդհանուր ներդրման համար: Նա տեղեկացրել է՝ կարգում նաև մի շարք տեխնիկական բնույթի փոփոխություններ են իրականացվում՝ ընդունելության գործընթացի պարզեցման նպատակով:

Անդրադառնալով քննական առարկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարը, մասնավորապես, ասել է. «Նոր ձևաչափով բացի երեք պարտադիր առարկաներից՝ «Հայոց լեզու», «Հայոց պատմություն» և «Մաթեմատիկա», շրջանավարտները հնարավորություն կունենան քննություններ հանձնելու նաև բոլոր առարկաներից՝ կամընտրական բաղադրիչով: Ամբողջությամբ նոր թեստեր են մշակված՝ հաշվի առնելով այն փաստը, որ ըստ հանրակրթության նոր չափորոշչի՝ գիտելիքահենք մոտեցումից բացի՝ կարևորվում են նաև սովորողի կարողունակությունները: Շտեմարանների և թեստերի միջոցով արմատավորել ենք անգիր անելու երևույթը, վարժեցնելու հմտությունները, որից նոր ընթացակարգով փորձելու ենք հրաժարվել: Կարծում եմ՝ նոր առաջադրանքները կստուգեն շրջանավարտների տրամաբանական և քննադատական մտածողության հմտությունները»:

ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հետաքրքրվել է՝ ինչպե՞ս պետք է համոզվենք, որ քննության գնահատականն արտահայտում է օբյեկտիվ պատկերը:

«Թեստերի ստուգումն իրականացվում է ինքնաշխատ եղանակով, այսինքն՝ մարդկային գործոնը բացառված է. քննությունները կազմակերպում է Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը՝ ուսումնական հաստատություններում: Փորձարկելով նոր մոտեցումը Տավուշի մարզում՝ հնարավորություն կունենանք հասկանալու՝ ինչ խնդիրներ են առաջանում: Աստիճանաբար պետք է հասնենք նրան, որ քննություններն իրականացվեն համակարգչային, այլ ոչ թղթային ձևաչափով: Մեր պատկերացումն է, որ ընդունելության համակարգում քննությունների թիվը պետք է նվազեցնենք՝ ունենալով շատ քիչ արտաքին գնահատման արդյունքներ, մասնավորապես, օրինակ, «Հայոց լեզու» առարկայից: Մնացած առարկաների պարագայում պետք է կարողանանք դպրոցներում ունենալ գնահատման և ստուգման մեխանիզմներ, որոնք թույլ կտան ընդունելության համակարգում հաշվի առնել ատեստատի միջին գնահատականը»,- ի պատասխան՝ նշել է նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ վերոնշյալ ընթացակարգերն ամբողջությամբ նախատեսվում է ընդգրկել նաև «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի նախագծում, որն առաջիկայում կշրջանառվի:

Հետևեք մեզ նաև Տելեգրամում